Hockeypuls har tagit bort ena blogginlägget när friberg snackar med Dallas och han kallar luleås J20 för fittor. "det var skönt att vinna över dom där fittorna"
Nu är det borta, stackars friberg, hans bloggkarrär kanske är över nu ;)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hockeypuls har tagit bort ena blogginlägget när friberg snackar med Dallas och han kallar luleås J20 för fittor. "det var skönt att vinna över dom där fittorna"
Nu är det borta, stackars friberg, hans bloggkarrär kanske är över nu ;)