söder över: kan den som sköter sidan SNÄLLA fixa så att när Man klistrar in texter från andra sidor att man inte får deras typsnitt! Det gick skitbra förut men klistrar man tex in en stor text nu då blir allt man skriver också stort plus det man kliistrade in. Det är lagomt drygt att klistra in det i en textfil och sedan kopiera det därifrån och sen klistra in här!!!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Man klistrar in texter från andra sidor att man inte får deras typsnitt! Det gick skitbra förut men klistrar man tex in en stor text nu då blir allt man skriver också stort plus det man kliistrade in. Det är lagomt drygt att klistra in det i en textfil och sedan kopiera det därifrån och sen klistra in här!!!!