Om det nu hade varit så att Z erbjudit sig att betala sin försäkring själv så har jag väldigt svårt att se att Timrås ledning sagt nej med hänvisning till "överenskommelsen". Eller vad tror ni?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Om det nu hade varit så att Z erbjudit sig att betala sin försäkring själv så har jag väldigt svårt att se att Timrås ledning sagt nej med hänvisning till "överenskommelsen". Eller vad tror ni?