1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1525281

Sv: NHL lockout 2012
mikenomad: Vet allt säger bara en mille i veckan och det är otäckt att ställa upp  5-6 månader när klubben lever på konstgjord luft säger bara dra åt h-- men säger bara  FOPPA se och lär skånes lilla fridolf  Skäggväxt samma nivå men sen utklassad som spelare hjärta för klubb sen mottagande han fich 04-05 o pissa på dessa nu.

Svarskommentarer

Sv: NHL lockout 2012
Modano: Du... vet du ...att om man tar bort an från ditt namn så får man Modo..... Kul, va?!

Sv: NHL lockout 2012
Modano:vems förtjänst tror du du de är att nordgren spelar i timrå? 

Sv: NHL lockout 2012
Modano: Jag tror att kontentan av det du skriver är att Foppas hjärta klappar hårdare för Modo än vad Z:as gör för Timrå. Och jag tror vidare att du har rätt i det fallet.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...