Ikväll drar jag mitt strå till stacken. Köpte biljett och tar med mig dottern (snart 3 år) för första gången, trots att jag vet att jag inte kommer att kunna se tre perioder. Dotterns tålamod lär sträcka sig till första pausen. Sedan är det hemgång.
Skit i samma. Dottern får uppleva Timrå ik för första gången och Timrå IK får lite pengar - win win-situation.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Skit i samma. Dottern får uppleva Timrå ik för första gången och Timrå IK får lite pengar - win win-situation.