I dag är det viktigt att plocka bort jämtin o figren. Dom är nycklar för lhc och båda är bra om dom får medgång och båda är ganska lätt psykade med... Dom ska brytas ner ordentlig! I övrigt tror jag att vi har goda chanser att vinna. Lhc's backar är ganska lätt checkade o rätt tröga. Nu kööööör vi!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Dom är nycklar för lhc och båda är bra om dom får medgång och båda är ganska lätt psykade med... Dom ska brytas ner ordentlig! I övrigt tror jag att vi har goda chanser att vinna. Lhc's backar är ganska lätt checkade o rätt tröga. Nu kööööör vi!