1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1526390

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-10-13
73Sjöbba: Det är ju HELT sjukt att man faktiskt känner så. Att vi inte tror att vårt lag mäktar med 3 mål i en match är ju riktigt tagiskt.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-10-13
Jahopp...

Det går bra nu...

Om inte lundström är skadad eller sjuk så är det någon som begått ett fett jävla tjänstefel vid tillsättningen av matchens hemma målis...

Suck... Såg ni hur han bluetooth blockerade pucken nere i rundeln nyss?

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-10-13
HELVETE!!!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...