hubbenorlen: jo tack . Som lundströms 1-2 puck mot brynäs ungefär. Där vände matchen . Vi har 2 väldigt begränsade målvakter . Lundström hypen är lite komisk
superfalle: Av de matcher jag har sett så är det där det enda stora misstaget Jocke har gjort den här säsongen. Belissimo har gjort betydligt fler. Alltså borde valet vara enkelt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...