1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1526841

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-10-13
jå1: Vi är ju i akut behov av målskyttar. Det är förmodligen viktigare för oss än vad det är med backar i ett lag som Brynäs eller forwards i ett lag som Modo. Fyller vi på med rätt spelare så har vi ju iaf chansen.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-10-13
Olle: Förvisso. Men även Röööglää är i behov av det, Aik och Växjö med. Så fyller de på med så vettekatten hur mycket vi tjänar på det.

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-10-13
1 jävla 3-poängare på 12 matcher, det är ju så jävla pinsamt att man vill gå under! kör ner klubben i AS så man slipper skämmas, fyfan vilken värdelös jävla skitförening dett är! den lånade tiden är över för längesen, lägg ner!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...