The great one: Ja egentligen vad som helst för att försöka bryta förbannelsen. I tre år har vi varit genomusla hemma medan vi kunnat ta lite 3poängare då och då borta. Spela bortaspel hemma, gör något oväntat, som sagt ta i en duktig psykolog....
Fast vad jag mest saknar, skulle egentligen behövas bara så lite spets till detta lag...en spelskicklig center att para ihop med Gunno så vi skulle kunna få något som liknar en förstafemma vilket vi inte haft sedan Hahls trojka för 4-5 år sedan.. En som kan avgöra matcher på egen hand..... Nu är allt så jämntjockt att det finns inte......Trolla med knäna Nubben, vaska så kanske du finner guld som inte bara är kattguld....för en spottstyver (en nästan omöjlig ekvation jag vet)!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
The great one: Ja egentligen vad som helst för att försöka bryta förbannelsen. I tre år har vi varit genomusla hemma medan vi kunnat ta lite 3poängare då och då borta. Spela bortaspel hemma, gör något oväntat, som sagt ta i en duktig psykolog....
Fast vad jag mest saknar, skulle egentligen behövas bara så lite spets till detta lag...en spelskicklig center att para ihop med Gunno så vi skulle kunna få något som liknar en förstafemma vilket vi inte haft sedan Hahls trojka för 4-5 år sedan.. En som kan avgöra matcher på egen hand..... Nu är allt så jämntjockt att det finns inte......Trolla med knäna Nubben, vaska så kanske du finner guld som inte bara är kattguld....för en spottstyver (en nästan omöjlig ekvation jag vet)!