1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614970 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1528245

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Kan ingen spränga upp EON i träflisor? På det viset kan vi bygga nytt o spela resten av säsongen på bortaplan. Någon?  För nån förbannelse vilar över stället!

Spräng och bygg nytt. Ett Terror tips bara...i all sin enkelhet.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18

Hemma nu efter en skitmatch av skandal hur i helvete kan man vika ner sig hemma gång på gång. Varför spelar man J Andersson i 4a kedjan ska spela i 1a eller 2a. Patetiskt att se mjukheten i fysisk spel och hur jävla länge ska man behöva se fröken crippe i pp boxplay. Utan Lundström har matchen vart över tidigare ja jimmy du snacka om de utdömdas revanch ska bli kul och se hur länge polar inavelbetygen fortsätter. Hoppas fler ser hur verkligeheten ser ut och vågar öppna den trångsynda norrlandskäften.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer