1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614970 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1528290

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18

mikenomad: Men... då var det alltså till syvene och sist inte Perra det satt i :-) Det som gör en mest skrajsen en svart kväll som denna är känslan att vi inte fixar KS ännu en gång. 

Avslutar med dagens gonattvisa, Hank Williams-cover i moll :-(


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
sargad: Årets trupp är, spelare för spelare, sämre än den förra. Perra förfogade över ett bättre material som han misslyckades kapitalt med. Monty har givits en trupp som är lenare och menlösare än big pack vaniljglass. Av detta har den sistnämnde åtminstone lyckats åt ett håll, dvs täta bakåt. Framåt måste han antagligen ingå i ett förbund med hin håle själv för att få till det, så långt sträcker sig inte hans egna magi.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer