superfalle: Hmmmm.....njaaaa.....ska vi urinera på nio säkra pinnar för att spara oss mot div 1-lagen...? Nä jag tycker vi går på en winning-tour mot alla sex lag! Helt ärligt så kan vi slå alla de lagen. Fast FBK borta lär kräva lite extra av dem. Bello-balle lär ju stå nästa
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nä jag tycker vi går på en winning-tour mot alla sex lag!
Helt ärligt så kan vi slå alla de lagen.
Fast FBK borta lär kräva lite extra av dem.
Bello-balle lär ju stå nästa