superfalle: precis! och personligen håller jag en sjunde avgörnade i sudden kvartfinal mot modo högre än att förlora en seriefinal med 10-0 högre!
När sifforna rinner iväg sådär så börjar man ju typ gråt-skratta endå.
Nä du, den som hade 7:e matchen som sin första match lever nog inte idag, dom skärsåren blev nog allt för djupa, måste ha tvärdött!
och kommer du ihåg det där förbannade skottet på hemmqplqn som tog på egen skridskon rakt jävla upp i luften och ner bakom ryggen på backe? FYFAN! det var jobiga mil hem det!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
När sifforna rinner iväg sådär så börjar man ju typ gråt-skratta endå.
Nä du, den som hade 7:e matchen som sin första match lever nog inte idag, dom skärsåren blev nog allt för djupa, måste ha tvärdött!
och kommer du ihåg det där förbannade skottet på hemmqplqn som tog på egen skridskon rakt jävla upp i luften och ner bakom ryggen på backe? FYFAN! det var jobiga mil hem det!