Preliminärt ska evenmanget/matchen gå av stapeln den 29/12. Kommer också kanske bli en del överraskningar i båset. Förutom Smokey och mike dårå som ska bjuda på en del överraskningar både på isen som i båset ;)
Skulle också vara roligt om vi kunde få ihop lite frivilliga strimmor. Vet att det fanns en del som var intresserade av detta.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Preliminärt ska evenmanget/matchen gå av stapeln den 29/12. Kommer också kanske bli en del överraskningar i båset. Förutom Smokey och mike dårå som ska bjuda på en del överraskningar både på isen som i båset ;)
Skulle också vara roligt om vi kunde få ihop lite frivilliga strimmor. Vet att det fanns en del som var intresserade av detta.