1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614966 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1529109

Sv: Apropå nånting...
Blizzard:
Timrå, en anrik klubb?

3000 i en elitseriematch, när du räknat bort dom årskorten som stannar hemma, lika illa det.

I fjol var det inte ens 3000 under vissa matcher. 

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Per HApps:

För he,,,, skyll inte på årskorten, det är skam att inte fler besöker ladan som ej har handlat kortet. Om soffliggarna fick lite eld i baken och lullade upp till ladan skulle det se lite annat ut. Men det är ju bara så att det är skönare att ligga i soffan, ta en bira å se på C-more, kanske billigare dessutom......


Sv: Apropå nånting...
Per HApps: vem fan har sagt det? men vi har SPELAT oss till en plats i ES, inte nån jävla uppflyttning pga namn och att dom vill ha 16 lag. fan skärp dig. fatta du inte vad jag skrev eller?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer