Per HApps: De är som doping för det lag de går in i.
Skit samma. Jag är en extremt dålig förlorare. Den sämste ni sett. Jag är nog mest bitter över att vi inte räcker till mot de NHL-förstärkta lagen. Man får väl se nyktert på det hela och inse att vi inte konkurrerar på samma vilkor.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skit samma. Jag är en extremt dålig förlorare. Den sämste ni sett.
Jag är nog mest bitter över att vi inte räcker till mot de NHL-förstärkta lagen.
Man får väl se nyktert på det hela och inse att vi inte konkurrerar på samma vilkor.