Jamenvafan! Ser i twitterflödet till vänster att Jocke (med flera Timråiter) är på hockeyderbyt i Ånäshallen. Och Jocke håller på bobbarna! Okej, han har visst spelat med dom. Men frågan är om det inte är skäl att skeppa honom att göra såna uttalanden.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jamenvafan! Ser i twitterflödet till vänster att Jocke (med flera Timråiter) är på hockeyderbyt i Ånäshallen. Och Jocke håller på bobbarna! Okej, han har visst spelat med dom. Men frågan är om det inte är skäl att skeppa honom att göra såna uttalanden.
Friberg twittrar om Skövde. Bättre det!
Redigerad kommentar