1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1533303

Sv: Skandal
Jag tycker oxå att det är skandal att LO:n fortfarande håller i sig...

Svarskommentarer

Sv: Skandal
Mäster T: Skandal att skandaltråden inte varit framme sedan Hardy nobbade Mathiasson i landslaget -03.

Sv: Skandal
Mäster T: Helt klart är det så. Det är helt sjukt att ett halvkasst gäng som Frölunda kan få en boost i truppen under en så lång period av matcher så att de drar fördel av det gentemot sina konkurrenter. I vår match där nere senast så gjordes väl alla mål/poäng av lockoutkillarna. MoDo fick ju samma effekt i sin trupp omedelbart när Steen dök upp. Sen lägger det sig såklart över tiden, så länge importerna inte blir fler eller håller högre klass än såhär vill säga.
Hoppas att det får dra igång där borta snarast möjligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer