mikenomad: Ett av mina starkaste minnen var när Tre Kronor skulle möta Kanada i gamla ladan. Knöka fullt. Jag o morbror min stod på norra stå. Innan match skulle det vara en tyst minut. Jag råkade säga nåt...min morbror började skratta högt o väldigt många hakade på o började skratta oxå. Han som höll mikrofonen skrek till innan minuten var klar: TACK SKA NI HA!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Han som höll mikrofonen skrek till innan minuten var klar: TACK SKA NI HA!
Det var kul.
Redigerad kommentar