1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1533369

Sv: Skandal
Mäster T: Jag har knatte- och ungdomshockeyn att tacka för allt. Ja, knatte och knatte, jag var nog sju år när jag började skridskoskolan tror jag och på den vägen var det. Sen när man började i ett lag så skulle man ju sälja matchprogram på A-lagsmatcherna och sen var man fast.

Min treårige sons favoritlek är att han är på jobbet. Hans jobb innefattar allt från hjullastare, skotare, jättedumprar till betongbilar, rubbet. Ja, också lyftkranar, förstås. Såna med gripklor. Liknelsen här känns självklar. Det är en sån gripklo som aldrig släppt taget om mig som Supporter till Timrå IK.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer