El Maco: Jag håller med på ett sätt. Samtidigt var vi redan på botten i det läget. Alla segrar var bara konstgjord andning. SM-förlusterna var första gången åtminstone jag på allvar fick känna att vi var ett topplag som kunde hela vägen. Men så kom ödet och dunkade ner oss igen för vi lyckats sprattla till ett par säsonger. Som om det var förutbestämt att vi inte skulle få ha några riktigt stora framgångar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men så kom ödet och dunkade ner oss igen för vi lyckats sprattla till ett par säsonger.
Som om det var förutbestämt att vi inte skulle få ha några riktigt stora framgångar.