1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1536538

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-11-22
nectis: jag håller med dej om att jocke ska spela om han känner sej fräch . Men med tanke på hur bra han va i förrgår så betvivlar jag att han är topp of the line . Å andra sidan så finns de betydligt mer kompetent folk än någon här inne som tar ut målvakten . Och han eller dom har idag valt bellisimo

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-11-22
superfalle: Absolut. Du har helt rätt. Tror som dig och litar på att Timrås ledning har bättre koll än oss som sitter här på HS.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-11-22
superfalle: Men han måste ju för fan sluta släpa returer rakt ut!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer