1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614966 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1539375

Sv: Apropå nånting...
pmN-:Otippat att Perra skulle få sparken... hade den mannen gett fan i att coacha nåt lag efter FBK hade hade han kunnat passera som en kompetent hockeytränare, men varför sluta när man ligger på plus? haha.. tragisk historia på sät och vis. Nu blir det väl brandsläckning och älgjakt som väntar...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Kattgubben: AIK:s rekrytering av Perra måste få pris som världens sämsta scouting. Visst hade han tvåårskontrakt? Dyrt och bra hoppas jag. Eldebrink tränar väl inte på ideell basis heller så det kan ta bort ett potentiellt spetsförvärv på isen.

Dock har jag den största respekt för Eldebrink. När vi hade honom bakom Kenta hade vi sannolikt den bästa combon Timrå någonsin haft på bänken. Risken är väl att AIK börjar träna uppspel och box playuppställningar och annat som Perra, enligt vad man hört från Timråryktena, troligen prioriterat bort.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer