1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1539437

Sv: Apropå nånting...

Blizzard: detta inlägg vart väldigt plussat: 

"Det här med Timo Pärssinen och utebliven avtackning. Innan matchen mot Leksand stod det ju inte klart om han skulle eller inte skulle lämna klubben. Iallafall inte enligt det man kunde läsa sig till i tidningarna. Timo fick en okey "avtakcning/hyllning" av klacken när resten av publiken gått.
Men inte fasiken kunde man ha kört en avtackning med all nostalgi det innebär innan den hyperviktiga matchen mot Leksand?
Nä, flyg in Timo till nästa års premiär så får han leverera matchpucken och få en jävulsk stående ovation. Det är han värd!"

Men inte fan har vi sett någon hyllning/avtackning heller? AVGÅ ALLA!!!1!1

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
KORITFW: han kan ta med kalle koskinen så tackar vi av dom tillsammans för den lojalitet och de arbete dom gjort för timrå. Inget hahl pyrre fasoner där inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer