Dammar av den här tråden igen. Den ligger liksom latent härinne.
Nä nu ska jag se filmen Heimat där det tar två timmar för förtexterna att rulla färdigt och där det sen tar två timmar till för en gammal tant att öppna ett fönster och ge de smutsiga hönsen mat. Givetvis till elakt fiolspel och i svartvitt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dammar av den här tråden igen. Den ligger liksom latent härinne.
Nä nu ska jag se filmen Heimat där det tar två timmar för förtexterna att rulla färdigt och där det sen tar två timmar till för en gammal tant att öppna ett fönster och ge de smutsiga hönsen mat.
Givetvis till elakt fiolspel och i svartvitt.
Behöver muntras upp efter gårdagens fiasko.