1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1545480

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Han blev avstängd men jag har faktiskt bubblat honom lite, tro't eller ej men fredspipa är rökt och karln är riktigt trevlig! Får du tillfälle så fråga honom vad han tycker om Leksingar...haha..han bor där men håller på Timrå. Hatar Leksand över allt annat!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Alltså...skriver ju inte här så ofta...men gillar att "kolla runt" på fansforum rent allmänt. Och jag kan för allt i världen inte begripa att inte Timrås fans fått tummen ur och fixat ett "RIKTIGT" fansforum??? Det här HS är ju rena skiten. Ja, jag vet. jag kan dra åt helvete och skita i hur ni sköter ert. Men jag tycker att det är förunderligt att ni står ut med detta skämt till fansforum. Det var inte riktat till dig "mikenomad" på något sätt..jag vet bara fasen inte hur man skriver ett eget inlägg på detta skämt till "forum".

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...