1 Att vi har visat moral i utsatta lägen. Däremot tycker jag att vi måste bli bättre offensivt. Som förening mår Timrå IK förhållandevis bra.
2 Spelmässigt är vår offensiv inte tillräckligt bra. Vi har varit nära i många matcher, men när det kommer till avgörande lägen så behöver vi höja oss.
3 Att vi ska göra allt vi kan för att klättra i tabellen, och att föreningen ska fortsätta att arbeta för att bli bättre.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
11) Timrå
Tommy Andersson , ordförande
1 Att vi har visat moral i utsatta lägen. Däremot tycker jag att vi måste bli bättre offensivt. Som förening mår Timrå IK förhållandevis bra.
2 Spelmässigt är vår offensiv inte tillräckligt bra. Vi har varit nära i många matcher, men när det kommer till avgörande lägen så behöver vi höja oss.
3 Att vi ska göra allt vi kan för att klättra i tabellen, och att föreningen ska fortsätta att arbeta för att bli bättre.