Jag skiter helt och hållet i rekordet som vi förmodligen kommer att ta snart. Det absolut värsta är att med det här laget så finns ingen chans till vändning. Det sprudlar inte direkt utav självförtroende...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag skiter helt och hållet i rekordet som vi förmodligen kommer att ta snart. Det absolut värsta är att med det här laget så finns ingen chans till vändning. Det sprudlar inte direkt utav självförtroende...
Ska bli mycket intressant på måndag.