Taurus:Jo, jag är medveten om det.. fast en klyscha som faktiskt stämmer rätt ofta är att, till slut lossnar det. Det märkte vi ju inte minst den där säsongen med Challe där vi radade upp uddamålsförluster efter varandra och sen avslutade vi med 13 raka segrar eller vad fan det var ...
(brukar också vara gälla med fiske, 7 bompass på raken där man sliter som ett djur, sen lossnar det och man får fisk på första kastet vid några tillfällen. Trägen vinner!)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Taurus:Jo, jag är medveten om det.. fast en klyscha som faktiskt stämmer rätt ofta är att, till slut lossnar det. Det märkte vi ju inte minst den där säsongen med Challe där vi radade upp uddamålsförluster efter varandra och sen avslutade vi med 13 raka segrar eller vad fan det var ...
(brukar också vara gälla med fiske, 7 bompass på raken där man sliter som ett djur, sen lossnar det och man får fisk på första kastet vid några tillfällen. Trägen vinner!)
Nu kör vi! FRAMÅT!