KORITFW: Det är det här jag inte fatta, helahockeysverige verkar tycka att det brynäs gjort är 100gånger värre än vad modo och FHC gjorde, jag fattar fan ingenting, vad fan är det som är så fel med att göra som brynäs?! Ja dom bröt kontraktet, kontrak bryts fan hela tiden.
modo och FHC gjorde ju något som HL sa att man inte fick göra, värva NHL-spelare, Cody var ingen NHL-spelare.
Fan, skit i brynäs och dunka på modo och FHC feta jävla anmälningar ist!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer