Du har så Jvla rätt. Modo och Frölundas agerande är mycket värre. Dom tycker att det är ok, bara för att man har en skada så får man dopa sig (Alex Steen) för att ta sig tillbaka.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Du har så Jvla rätt. Modo och Frölundas agerande är mycket värre. Dom tycker att det är ok, bara för att man har en skada så får man dopa sig (Alex Steen) för att ta sig tillbaka.
När kommer straffen?