BlackBay: Det var Peo´s comeback i Malmö, den matchen ni pratar om... Webbradion är besvikna på Timrå (jaså??), och hade förväntat sig mer. "Timrå är säkert tuffa att möta i ett slutspel, det blir nog mycket fysisk ishockey".
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Webbradion är besvikna på Timrå (jaså??), och hade förväntat sig mer. "Timrå är säkert tuffa att möta i ett slutspel, det blir nog mycket fysisk ishockey".
Bra chans för TIK i slutet av andra...