Makarov: En dålig dag på jobbet möjligen? Eller att MIF är så pass mycket bättre, man har ju trots allt bara förlorat en enda hemmamatch, den mot HV och då storspelade ändå Liv. Eller så kanske det helt enkelt är så att verkligheten har kommit i kapp grabbarna,vad vet ja.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Eller att MIF är så pass mycket bättre, man har ju trots allt bara förlorat en enda hemmamatch, den mot HV och då storspelade ändå Liv.
Eller så kanske det helt enkelt är så att verkligheten har kommit i kapp grabbarna,vad vet ja.
Har du någon ytterligare teori eller?