Johan J: Vem förlorar på att han drar med sig Peter Andersson ut på ett matchstraff då? Det är väl bara att se som ett sundhetstecken att man inte tar en storförlust utan att bli grinig och förbannad!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vem förlorar på att han drar med sig Peter Andersson ut på ett matchstraff då? Det är väl bara att se som ett sundhetstecken att man inte tar en storförlust utan att bli grinig och förbannad!