Man har ju för fan inget som helst tempo i nåt man gör. Titta på uppspelen. Man åker bredbent och glider med puckjäveln. Det är ju för i helvete rent bedrövligt att se. Vem fan har sagt att det fungerar att spela hockey stillastående???? Fan inte värdiga att representera ES
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Man har ju för fan inget som helst tempo i nåt man gör. Titta på uppspelen. Man åker bredbent och glider med puckjäveln. Det är ju för i helvete rent bedrövligt att se. Vem fan har sagt att det fungerar att spela hockey stillastående???? Fan inte värdiga att representera ES