Monten har helt kört fast med sitt jävla dårspel spelarna bryr sig inte skiter i ALLT. Måste vara jävligt fel när man inte kan få laget mera förbannad arga nu är det ett gäng kärringar som är rädd om lösnaglarna.
Modano: Är kvinnor det värsta du vet? Patetiskt med alla "kärring" och "tant" och "handväska" och skit som du väljer att använda som pejorativ. Kläm i med ey "kuken!" nästa gång, okej?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer