1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1555209

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29

Vilken jävla valiumhockey. Vill Timrå någonting ö h t? Lill-Babs har fan mer killer-instinct än det här laget.

Finns många Mållgans där ute. I vanlig ordning blir man förbluffad över Fribergs totala brist på spelsinne. Eller feeling, snarare. Han kan inte passa, inte vara spelbar själv, inte vinna puckar. Men han kan åka snabbt. Sen har han tydligen ett bra direktskott också.

Oroväckande spel i egen zon av Gunno/Murran-linan. Osar hett vart och vartannat byte för dom.

Jaja. Lika bra att bli klar för kvalet redan i kväll. Så slipper laget den där jobbiga, förlamande pressen på sig. Kan man mysspela istället. Glida bredbent a'la Jonte och snärta puckarna i rundeln. Sammetshockey!


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer