Johan J: Släpp fram lirarna? Att folk slåss med varandra och få matchstraff (och sedan bli avstängd x antal matcher för det) ger ju knappast lirarna mer utrymme. Hakningarna, fasthållningarna, interferencerna och slashingarna däremot...
En femma för fighting och matchstraff vid tre i samma match vore det ultimata.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En femma för fighting och matchstraff vid tre i samma match vore det ultimata.