Makarov: Kan ju också vara så angående vad det skulle bero på, att uppehållet kom olägligt för killarna. Nu har man haft tid på sig att tänka och verkligen kunnat förstå vad man har presterat. Den gamla Timrå förbannelsen kanske har kommit smygande, den om att man slår sig för bröstet och tror att man är bättre än vad man är och att allt ordnar sig till slut...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu har man haft tid på sig att tänka och verkligen kunnat förstå vad man har presterat.
Den gamla Timrå förbannelsen kanske har kommit smygande, den om att man slår sig för bröstet och tror att man är bättre än vad man är och att allt ordnar sig till slut...