SirPimme: Det är nu som vi verkligen får se vilken klass Timrå IK håller den här säsongen. Det är nu och fram till jul (12 matcher) som man måste befästa sin position i tabellen, om nu laget inte spelat långt över sin normala nivå så här långt?? Fast iofs kom vi ju igen från tre raka torsk tidigare, men det finns ändå en anledning till oro...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Timrå IK - Vi ger ALDRIG upp!!!