Antagligen inte, men hur fan ska du kunna handla utan medel. Detta lag är en chansning och det vet alla om, även ledningen. Kommer så att vara tills ekonomin är i balans. Men visst. Man hör inte hemma i ES som det är just nu, men man gjorde det för ett antal år sedan
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Antagligen inte, men hur fan ska du kunna handla utan medel. Detta lag är en chansning och det vet alla om, även ledningen. Kommer så att vara tills ekonomin är i balans. Men visst. Man hör inte hemma i ES som det är just nu, men man gjorde det för ett antal år sedan