Johan J: För övrigt har 8 man i Timrå fler eller lika många minuter som Sjögren; Matthiasson, Hallin, Åkerblom, Koskinen, Styf, Lindman (Han som är med i landslaget och allt! Har någon informerat Hardy?!), Rajamäki och Andersson. Bötfäll, bänka, sparka - släpp fram lirarna!
Och Robban Carlsson sen, han som tog en slashing med sju minuter kvar. Varför gjorde han inte 7-1 i stället?! Skandal! Snacka om dålig inställning.
Seriöst snackat så känns det som att du har någonting emot just Sjögren. Kan det möjligen stämma?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För övrigt har 8 man i Timrå fler eller lika många minuter som Sjögren; Matthiasson, Hallin, Åkerblom, Koskinen, Styf, Lindman (Han som är med i landslaget och allt! Har någon informerat Hardy?!), Rajamäki och Andersson. Bötfäll, bänka, sparka - släpp fram lirarna!
Och Robban Carlsson sen, han som tog en slashing med sju minuter kvar. Varför gjorde han inte 7-1 i stället?! Skandal! Snacka om dålig inställning.
Seriöst snackat så känns det som att du har någonting emot just Sjögren. Kan det möjligen stämma?