El Maco: varför måste man få det till att det är fördomar? Visst, det kanske inte är politiskt korrekt, men måste det vara en fördom? Men visst, ligger vi i Norrland lite efter Fjollträsk.
Inlägg: 1555519
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
73Sjöbba: Fördom? Har jag använt ordet minns jag inte. Ser bara så jäkla illa ut att ständigt skälla på spelarna utifrån nåt slags brist på manlighet. Tycker du det är fräscht?
+ 6