hassebasse: Ja det var väl en liknande kollaps i första perren som borta mot Södertälje. Men killarna på Malmö "Webb-hawks" radio, gav ändå TIK beröm för deras inställning i slutet. Man slutade inte kämpa, man forstatte smälla på längs sargerna. "Man vill säkert ha med sig nånting positivt trots förlusten"...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men killarna på Malmö "Webb-hawks" radio, gav ändå TIK beröm för deras inställning i slutet. Man slutade inte kämpa, man forstatte smälla på längs sargerna. "Man vill säkert ha med sig nånting positivt trots förlusten"...
Vi viker aldrig ner oss, ALDRIG!!!!