Äh lägg av sluta och gnäll. Årets platt match ör nu spelad så nu slipper vi den. HV släppte väl in 8 ifjol mot LHC Vi har 30p och dom försvinner inte. Dalkullorna lär få lida för denna misär och in med Fagerström i målet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Årets platt match ör nu spelad så nu slipper vi den.
HV släppte väl in 8 ifjol mot LHC
Vi har 30p och dom försvinner inte.
Dalkullorna lär få lida för denna misär och in med Fagerström i målet.
Timrå kommer tillbaka var så säker.