Shadar Logoth: Aj fan, där fick man så man teg..... Isf måste ni verkligen ha gjort en plattmatch idag. Synd, vi hade hoppats på lite hjälp, vi norrlänningar skall ju hålla ihop, som ngn så vist uttryckt det.... ;-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Isf måste ni verkligen ha gjort en plattmatch idag.
Synd, vi hade hoppats på lite hjälp, vi norrlänningar skall ju hålla ihop, som ngn så vist uttryckt det.... ;-)