1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615004 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1556339

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2013-01-31
Nu vill vi bara ha 2 klassforwards klara för resten av säsongen så är detta bästa kvällen sen mannaminne.... H Ä R L I G T !

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2013-01-31

Gött mos! 3 poäng, kan man verkligen få såna?

Känns lite chockartat ovant och...jävligt najs. Tack för det, laget!

Kul att se Hallin ikväll. Dessutom utdelning i form av 2+1. Säsongens MVP, no doubt about it.

Kul också att Jocke fick hålla nollan. Några riktigt fina räddningar och stabilt spel. Bra vibbar inför kvalet!

Dock: LHC ohyggligt usla. Dessutom är det lite oroväckande att man plötsligt plockar fram hockeyn när pressen släppt efter de två krampaktiga måste-matcherna. I kvalet existerar inga såna här allt-att-vinna-matcher. Då snackar vi Rögle/Växjö hemma gånger pi.

Hursom: Hockey är en sport icke utan kvaliteter!


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer