1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615025 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1556725

Sv: Spelarjakten
Snoop: Fast nu är det ju inte så enkelt att det bara är ett förbund som ska godkänna. Svenska och internationella är det nog inga problem med men det kan vara söligare med tjeckiska och slovakiska.

Svarskommentarer

Sv: Spelarjakten
mikenomad: Trist att det inte var klart när man vaknade. Men brukar inte reglerna generellt vara att om papperen lämnas in i tid så är det det som gäller? Som vid skatten till exempel. Har för mig att man sett många såna fall genom åren: Att det dröjer innan klubben går ut med nyheten, eftersom hockeyförbundet inte har betat av alla handlingar som kommit in än.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...