Om det sket sig så hade nog Timrå IK gått ut med det redan. Den totala tystnaden från föreningen talar nog snarare på att man väntar in rätt tillfälle att offentliggöra värvningarna.
De vet ju att vi är mååååånga som sitter och väntar på besked. Aldrig att de hade varit knäpptysta om de inte fick igenom åtminstone en av rekryteringarna (hoppas jag...).
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Om det sket sig så hade nog Timrå IK gått ut med det redan. Den totala tystnaden från föreningen talar nog snarare på att man väntar in rätt tillfälle att offentliggöra värvningarna.
De vet ju att vi är mååååånga som sitter och väntar på besked. Aldrig att de hade varit knäpptysta om de inte fick igenom åtminstone en av rekryteringarna (hoppas jag...).